REKLAMA
Znaleziono 7217 wyników
W centrum Krakowa trwa budowa estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum Krakowa trwa budowa estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA]
W samym centrum stolicy Małopolski trwa budowa estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej. Międzynarodowa trasa kolejowa E30 zwiększy możliwości podróży w regionie i w połączeniach dalekobieżnych. Linia o współczesnym, europejskim standardzie wpisuje się w zabytkowe otoczenie stolicy Małopolski.
W centrum Krakowa trwa budowa nowej estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum Krakowa trwa budowa nowej estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA]
W samym centrum stolicy Małopolski trwa budowa estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej. Międzynarodowa trasa kolejowa E30 zwiększy możliwości podróży w regionie i w połączeniach dalekobieżnych. Linia o współczesnym, europejskim standardzie wpisuje się w zabytkowe otoczenie stolicy Małopolski.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Rock Park Radominwestycja
Pokaż inwestycję
Rock Park Radom
Radom, Wacyn, Wandy Malczewskiej
Pociągi z Warszawy do Rzeszowa i Wrocławia pojadą szybciej. Nowe połączenie Trójmiasta i stolicyartykuł
Pokaż artykuł
Pociągi z Warszawy do Rzeszowa i Wrocławia pojadą szybciej. Nowe połączenie Trójmiasta i stolicy
Krótsza podróż z PKP Intercity z Warszawy do Rzeszowa i do Wrocławia. Nowe połączenie Trójmiasta i stolicy. Zmiany w ruchu pociągów do Słupska i w województwie śląskim. Od niedzieli 9 marca zmienia się rozkład jazdy niektórych pociągów. Korekta będzie obowiązywać do połowy czerwca.
Z samochodu do pociągów – nowe miejsca parkingowe przy mazowieckich przystankachartykuł
Pokaż artykuł
Z samochodu do pociągów – nowe miejsca parkingowe przy mazowieckich przystankach
Mieszkańcy siedmiu mazowieckich miejscowości będą mogli wygodniej łączyć podróże samochodem i koleją. PKP PLK S.A. podpisały umowy z wykonawcami na prawie 400 miejsc parkingowych dla kierowców w Rudzie Wielkiej, Kruszynie, Woli Bierwieckiej, Warce, Chorzelach, Ciechanowie i Mławie. Obiekty za niespełna 4,5 mln zł powstaną w ramach „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”.
Postępują prace przy przebudowie dworca Warszawa Zachodnia [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace przy przebudowie dworca Warszawa Zachodnia [FILM]
Postępują prace przy przebudowie dworca Warszawa Zachodnia. Będzie największym węzłem przesiadkowym w Polsce. Modernizacja Dworca Zachodniego w Warszawie miała się zakończyć jesienią 2023 roku. Niestety, rozbudowa ma opóźnienie i to spore. Uciążliwa dla pasażerów inwestycja przedłuży się do 2024 r.
Postępują prace przy przebudowie dworca Warszawa Zachodnia. Będzie największym węzłem przesiadkowym w Polsce [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace przy przebudowie dworca Warszawa Zachodnia. Będzie największym węzłem przesiadkowym w Polsce [FILMY]
Postępują prace przy przebudowie dworca Warszawa Zachodnia. Będzie największym węzłem przesiadkowym w Polsce. Modernizacja Dworca Zachodniego w Warszawie miała się zakończyć jesienią 2023 roku. Niestety, rozbudowa ma opóźnienie i to spore. Uciążliwa dla pasażerów inwestycja przedłuży się do 2024 r.
Powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – nowa Warszawa Zachodnia [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – nowa Warszawa Zachodnia [FILMY]
Postępują prace przy przebudowie dworca Warszawa Zachodnia. Będzie największym węzłem przesiadkowym w Polsce. Modernizacja Dworca Zachodniego w Warszawie miała się zakończyć jesienią 2023 roku. Niestety, rozbudowa ma opóźnienie i to spore. Uciążliwa dla pasażerów inwestycja przedłuży się do 2024 r.
Rusza budowa Panattoni Park Radom artykuł
Pokaż artykuł
Rusza budowa Panattoni Park Radom
Firma Mirbud S.A. należąca do grupy kapitałowej Mirbud przystąpiła do realizacji inwestycji dla największego developera nieruchomości przemysłowych w Polsce i Europie. Polsce – Panattoni Development Europe Sp. z o.o.
Centrum konferencyjno-wystawowe Forum Radom powstanie w murach stuletniej Fabryki Broni "Łucznik" w Radomiu [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Centrum konferencyjno-wystawowe Forum Radom powstanie w murach stuletniej Fabryki Broni "Łucznik" w Radomiu [WIZUALIZACJE]
Centrum konferencyjno-wystawowe Forum Radom powstanie w murach stuletniej Fabryki Broni "Łucznik" w Radomiu. List intencyjny w tej sprawie podpisała Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. (ARP S.A.), właściciel obiektu oraz Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Jak wygląda dalsza budowa obwodnicy Krakowa S7 Mistrzejowice - Nowa Huta? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Jak wygląda dalsza budowa obwodnicy Krakowa S7 Mistrzejowice - Nowa Huta? [FILMY]
23 grudnia GDDKiA otworzyła 13,3-kilometrowy odcinek drogi ekspresowej S7 między węzłem Widoma a Północną Obwodnicą Krakowa, który pozwolił na połączenie drogą szybkiego ruchu dwóch największych miast w Polsce – Warszawy i Krakowa. To jednak nie koniec realizacji tej wielkiej inwestycji. Nadal trwa budowa S7 na terenie Krakowa, na odcinku od węzła Mistrzejowice przez Grębałów do węzła Nowa Huta.
REKLAMA